Monday, October 16, 2017

While I Was In Vienna

Sunday 3
pagi tu kami macam bermalas-malasan.
ikut plan malam semalam, Im nak ajak breakfast kat airpport sebelum dia depart.
tapi kitorang tinggalkan bilik pun dah pukul 9 pagi... sarapan pebendanya.

Im pun check in. semakin jaun dari pandangan tu.
"tak sangka kita jumpa kat sini kan Jie"
memang tak sangka. plan nak jumpa kat holland 6 tahun dulu... tinggal plan cam tu je. hahah...
"so, next, in brussel!"
"inshaallah", mana la tahu kalau boleh jadi kenyataan.

aku dengan Im, memang tak sentimental. sepanjang berjalan takde la asyik nak ambik gambo berdua. dan nak berpisah ni, just salam salam dan gelak gelak gitu je la.

lepas tu, aku anik tren ke vienna.
aku pakai tiket yang ada nama Im tu. sebab tiket tu valis 2 hari, ke manamana destination dalam vienna.
plan aku nak pergi prater. sebelum keluar bilik, aku ada wassap Iggy kalau kalau Su nak jalan jalan kat vienna dgn aku.
tapi Su naak ke airport je, lepas airport sebab dia nak balik ke roznov ikut taxi visitor lain yang akan sampai lebih kurang pukul 5.
takpa. aku sornang pun boleh.

-- sms Iva
--ivan call
-- bye bye vienna

No comments:

Post a Comment